Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Srdečný dík za frontové zpravodajství!!!R^

12 0
možnosti

Drahá slečno, věřit v moderní levicové názory tak bych musel konstatovat že jste nácek,rasista,xenofob,xenotyp,xylofon, komunista,pravičák,levičák, marťan a spoustu dalších.

Naštěstí mám ještě mozek funkční takže v ty kecy od levičáků a pravičáků nevěřím. Tedy řeknu pouze dobrá práce, málokdo dneska je ochotný snášet pohledy politických špiček, a to si piště že už jste an nějakém jejich seznamu nepohodlných kteří nesmýšlí o EU a imigraci jen pozitivně.

6 0
možnosti

Dík za důležité informace

o realitě!R^!!

14 0
možnosti

Paní Moniko, děláte výbornou práci a zasloužíte si nejen karmu, ale i velký dík za výborné zpravodajství! R^

TIP: Napadlo mě, že kdyby vám tady třeba dělali problémy s publikováním nebo kdybyste chtěla mít "stínové" Web stránky, nezávislé na nějakém médiu, tak vám klidně udělám zdarma Web stránky, včetně názvu domény dle vašeho zájmu (klidně i s převodem starších článků).

Když budete mít zájem, tak mi klidně napište: al.penicka@gmail.com :-)

17 0
možnosti

spatne si vybiraji politiky. Nebo ti vitaci maji lepsi ochranku.

2 0
možnosti

myslim ti migranti co napadli tu politicku.

2 0
možnosti

Aniz bych pral nekomu neco zleho, ja myslim, ze timto by si mel kazdy slunickar (v realu, ne skrze video) projit a jestli to nepomuze, tak klidne 2x, 3x nebo 10x...Proste spolecnost se z pseudohumanismu musi vylecit. Ti lidi si prijeti do Evropy proste nezaslouzi. Otevirat brany kvuli nekolika malo civilizovanym jedincum i tem ostatnim je velice hloupe.

21 0
možnosti

.... no vidite to,- a tady pravidelně tři-čtyři diskutující maníci hlásijou že je všecko v poho a že vo tem německý, francouzský, švédský ani český média nic nepíšou, tak to nemože byt pravda,- no-go zony neexistujou, kriminalita migrantů neexistuje, voni dokonce prej neexistujou ani ti migranti (?!),- přeci sou to uprchlíci, žejo ! Mi není docela jasný, proč voni se ti jantárci vašemu blogu vyhýbají jak čert kříži ?!?

19 0
možnosti

R^ Když nezvládnutá italská mafie včetně st. úředníků má z migrantů byznys, nemůže to vypadat jinak!

14 0
možnosti

Jestě jedna věc, Moniko.

Já znám dobře tři italská města: Trento, Perugiu a Cagliari.

V Cagliari jsem strávil během svých třinácti pobytů v součtu celkem čtyři měsíce, ale naposledy to bylo v roce 2008. Tehdy jsem tvrdil, že Sardinie je poslední část Itálie, která tím problémem není prolezlá.

O to více mě znepokojil Váš poslední blog, kde píšete o problémech Cagliari.

Neumím si představit, že například i Monte Urpinu nebo ulice kolem Sella del Diavolo jsou už "mimoevropské". To mě rve srdce o to více, že Cagliari miluji úplně do stejné míry jako Trento, tedy ještě více neže Perugiu.

Ani nechci pomyslet, jak vypadá Trento (tam už jsem také asi pět let nebyl).

10 0
možnosti

Oprava:

"To mně rve srdce", nikoli "To mě rve srdce".

Omluva za překlep.

3 0
možnosti

Moniko, přes ta videa, na která dáváte odkaz, jsem se dostal i k dašímu, na které odkaz ani nedáváte. Ale víme, jak to chodí. Když se dostanete na youtube, pak jedno video skončí a další automaticky začne.

Co je to za hnusného člověka ten Librandi? Vždyť on úplně prodává Itálii a obviňuje Italy z arogance a tvrdí, že kdyby tam místo natáčení kamerou přinášeli potraviny, tak by jim migranti neubližovali!

17 0
možnosti

copak potraviny, hlavne eura

6 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5204x
"V okamžiku, kdy se vzdáte svých zásad a svých hodnot, jste mrtví, vaše kultura je mrtvá, vaše civilizace je mrtvá. Tečka." Oriana Fallaci

 

Zajímám se o aktuální politické dění v Evropě.

Seznam rubrik