Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Z pana Kopřivy by jeden dostal kopřivku.

2 0
možnosti
DT

Bohužel žaloba asi neuspěje, protože oficiální místa v tom ohrožení vidět nechtějí.

3 0
možnosti
SB

K tomu, jak paní Andrlová píše, že zkušenost je nepřenositelná, si vzpomínám na jednoho člověka, který byl v minulém režimu voják z povolání, což se mi v minulém režimu na lidech nelíbilo (pro demokratický stát bych klidně vojáka z povolání dělal, ale pro totalitní nikoli) a navíc byl i v té komunistické armádě na funkci politruka.

Přesto si na něj nemohou vojáci stěžovat. Jakožto opora minulého režimu tuto stránku života nezvládl, ale když voják potřeboval s něčím pomoci, klidně se na něj mohl obrátit. Rozhodně to nebyl necitelný primitiv.

Sloužil v tom útvaru, kde jsem si vykonal tehdy povinnou základní službu.

A ten vždycky říkal:

"Přísloví nám říká, že chybama se člověk učí. A já dodávám, že jenom hlupák se učí na vlastních chybách, ale inteligentní člověk se učí na chybách jiných lidí a sám už je potom neudělá."

Moc se mi to líbilo a občas to také použiji a řeknu to.

Takže zkušenosti přenosné jsou.

10 0
možnosti
DN

Už se maže. Ani se nedivím po tom co v této diskusi vidím.

0 0
možnosti
MS

Škoda, některé smazané výroky pí Andrlové byly skutečně hodnotné. Patrně to bude empatická a citlivá žena.

2 0
možnosti
Foto

Pan Kopřiva musí prostě ze sportu dehonestovat ... jen pro klid duše ... já nehodlám nikde kandidovat a jde mi jen o bezpečí evropských občanů a posílat děti do jámy lvové je naprosto mimo chápání normálně smýšlejícího člověka. Tak se tady sám nezesměšňujte ...

22 0
možnosti
SB

Paní Andrlová, připomínáte mi císaře Josefa II.

Ten řekl Mozartovi, že jeho hudba má příliš mnoho not.

Mozart mu na to odpověděl, že těch not je tam právě tolik, kolik je zapotřebí, ani o jednu více.

Při vší úctě k panu Nikodemovi, on asi není v žádném oboru takový génius jako Mozart v hudbě (to mi pan Nikodem určitě odpustí, protože kolik je na světě lidí, kteří by se ve svém oboru mohli rovnat Mozartovi v jeho oboru?), avšak i v tomto případě je možné na Vaši námitku, že pan Nikodem píše příliš moc slov, odpovědět:

"Právě tolik, Vaše Veličenstvo, kolik jich je zapotřebí."

3 0
možnosti
SB

Já už dávno nejsem dítě a i přesto se před neznámými lidmi mám na pozoru. Případů, kdy neznámý člověk ublíží i šedesátiletému chlápkovi, je sice málo, avšak to neznamená, že nejsou žádné. Jsem opatrný i přesto, že pravděpodobnost, že ublíží někdo mne, je podstatně menší, než že ublíží dítěti, a i přesto, že kdyby se to nakrásně stalo, tak mně může okrást už jen o nějakých dvacet let života, navíc života už rok od roku méně plnohodnotného, zatímco dítě může být okradeno o sedmdesát let života, kde navíc na něj ještě čeká ta plnohodnotná část života, kterou já už mám za sebou.

Přesto i ve svém věku jsem opatrný při styku s cizími lidmi. A tady učitelka nutí do toho děti, které jsou mnohem atraktivnější pro případné devianty (a stejně jako nelze předpokládat, že všichni migranti jsou devianti, tak nelze předpokládat ani to, že by mezi nimi devianti nebyli), které nemají mé zkušenosti, aby na poslední chvíli poznali divného člověka (já jsem v jejich věku měl také mnohem méně zkušeností než nyní na prahu šedesátky), které mají před sebou více než dvacet let (na rozdíl ode mne) a jejichž život se k plnohodnosti teprve blíží, zatímco já už ji mám za sebou. Navíc já jsem mužského pohlaví a paní učitelka k tomu nutí děti bez rozdílu pohlaví, přičemž obecně platí, že ženy (a tudíž i děvčata) jsou těmto nebezpečím vystaveny více.

Já jsem opatrný, přestože mi brzy bude šedesát a přestože jsem muž. A paní učitelka do toho nutí i třináctileté dívky!

23 0
možnosti
SB

Oprava překlepu:

Správně má být ".... že někdo ublíží mně...." nikoli "mne".

Omluva za překlep.

0 0
možnosti
DB

skutečnost, že některé paní učitelky moc nemyslí je fakt..........v mém mládí bylo celkem obvyklé že tohle nějakou "soužku" také napadlo a poslala desetileté děti do rodin cikánů, aby je doučovaly...asi nehrozilo zabití, ale nepříjemnosti jakéhokoliv druhu určitě ano.....

myšleni takových tou učitelek je založeno na velmi jednoduchém systému...podle sebe soudím tebe...........a tak protože já bych ti nic neudělala špatného ani ten přivandrovalec ti nic špatného neudělá.............možná v 9 případech z deseti skutečně neudělá.........ale co když v jednom z deseti ano???????

a co když to právě potrefí vaši dceru?????

19 1
možnosti
VK

Jinak je škoda, že paní Pilloni ve svém popisku neuvádí, že je členkou Ligy severu, stejně populistické strany, jako je u nás SPD. Aby si třeba i paní Vlková, kterou pokládám jinak za chytrou s občas zajímavými postřehy, udělala obrázek o tom, jakým prizmatem autorka své články překrucuje. Tak, aby byly zajímavé pro Protiproud, Pl a další.... Prostě přeshraniční spolupráce stran jako SPD, Liga severu, AfD.... To se musí podporovat....

2 22
možnosti
DB

nezdá se, že by tento a jiné články autorky byl překroucené............jedná se o fakta.........jejich vysvětlení si pak každý provede sám.........dokonce i vy..jak je vidět......

19 0
možnosti
IB

I52v42o 30B15o82u61š45e

27. 10. 2017 8:46

Ten na tom bicyklu vypada zvlast nebezpecne......... v tom kosiku ma urcite petku s nitroglycerinem.....

1 2
možnosti
VK

Minimálně. Nebo aspoň ředěnou močovinu.

2 2
možnosti
VK

Mončo, asi takhle. U nás už je po volbách, jestli to k vám do Talianska nedorazilo. Prolhaný Okamura už se historicky znemožňuje, k velké legrandě okolí a zbytek stran, které se snažily přiživit na stejné vlně, nedosáhl na 1 procento. Ale samosebou, že si vaše černá kronika čtenáře najde.;-)

2 26
možnosti
Foto

H13a33n52a 70V76l45k90o27v92á

27. 10. 2017 8:10

Jak článek souvisí s našimi volbami? (celkem nijak, jen vy jste zajatcem svého omezeného rozhledu - máte 2 myšlenky - jednak najít něco proti paní Pilloni, druhak naše volby - a tak jste to dal dohromady....

24 0
možnosti
  • Počet článků 157
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5204x
"V okamžiku, kdy se vzdáte svých zásad a svých hodnot, jste mrtví, vaše kultura je mrtvá, vaše civilizace je mrtvá. Tečka." Oriana Fallaci

 

Zajímám se o aktuální politické dění v Evropě.

Seznam rubrik