Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T73o65m49á37š 31H37u24d82e57č43e87k 3863233909933

Některé části Evropy jsou již ztracené. S tím prostě nejde nic dělat. Stejně tak, jak nic nenaděláme s tou neitegrovatelnou částí cikánů. Ani kriminál nepomůže. Jedině sebrat dávky (ale všem, ne jen bubákům - to by vážně nebylo fér, i když na to se brzo stejně přestane hrát), počkat na nepokoje vynucující si dávky zpět a potom používat ostré. Oni totiž bubáci pracovat prostě nebudou, o tom hovoří italské zkušenosti z posledních 20 let (kdo se pohyboval v blízkosti slumů třeba u Neapole, jemu to jasné). Děsuplné vyhlídky :-(.

Deportace se téměř nevyužívají, portože není ani jasné, kam neúspěšné žadatele deportovat a navíc o ně v Africe nikdo nestojí. Snad jedině odkoupit část Afrického území (vyloženě se nabízí Libye) a tam to vozit cargo loděma ve velkém. Oni by si to ti čekající na přívoz asi rozmysleli.

0/0
13.7.2017 0:20
Foto

Š73t81ě15p55á83n 72B33i85c19e55r77a 6809702738636

V Itálii nebylo bezpečno ani před invazí migrantů a teď už asi tuplem.

+1/0
10.7.2017 18:42
Foto

P49e93t20r 83H26a25n34n60i46g 5476554415934

Díky za zprávy z Itálie. Poslouchal jsem italského velvyslance a to je pořád lamentování - my nic nemůžeme. Můžete Zavřít přístavy! Nikoho na pevninu nepustit.

+8/0
9.7.2017 18:39

A42n28n70a 21V23e95s59e26l81á 3179650861560

Čtu vás pravidelně, doufám, že italská mafie, která toto podporuje dostane na frak. Je to smutné , co se děje v Itálii . Je to boj Italů , oni sami musí jít a říct, že už toho mají dost , jinak je to zničí . Každopádně je to katastrofa , co jsou schopni udělat politici z tak krásné země. Četla jsem článek, že muslimové v Římě zničili fungující trh se zeleninou . Je vidět, že multikulturní společnost opravdu nefunguje . Politici a nadnárodní společnosti pro zisk dokážou zničit celý stát .

+7/0
8.7.2017 9:16

J92a59n50a 65L50i29e68b93o92v76á 7382736781495

Byla jsem tento týden s dcerkou v ZOO a musím říct, že i v opičím výběhu jsem viděla mnohem kultivovanější projevy než to, čím se v Evropě zatím prezentují uprchlí lékaři a inženýři z Afriky a Blízkého východu.

+12/0
7.7.2017 16:04

J31i68r17k37a 40L39i52b90e84ň65s66k74ý 4232471164419

Nová doba, pani, zvykejte si. V Čechách zatím vše při starém, je sucho, ale černoši zatím nikde. I když holky se asi už těšej.

+2/−1
6.7.2017 18:43

J37a33n 37R32á64ž 1839943954280

Když mají Italové vládu, která má v programu import migrantů z Afriky, tak se nemohou divit, co se u nich děje. Očekával bych spíše než trpné přihlížení, masové protivládní demonstrace. Když nejsou, je to známka, že většině Italů kolonizace nevadí a musí se tak smířit i s těmito naprosto přirozenými projevy africké kultury na italských ulicích.

P.S. Články tohoto typu mohou mít velký vliv na to, aby rostl počet těch, kdo podobnou kolonizaci v ČR nepřipustí. A proto je vítám. Díky Moniko!!

+34/0
6.7.2017 12:18
Foto

L86i47b10u65s88e 96P42a73l74k90o19v53a 6760364438657

;-Dvzhledem k tomu že u muslimů je povinné zahalování a zákaz alkoholu tak ten nahý opilec vlastně neudělal nic jiného než že se snažil integrovat a přijmout zvyky civilizovaných bílých Evropanů-opilců máme všude dost stejně jako nahoty ;-D

+11/−1
6.7.2017 11:11

J18a93n 83R90á36ž 1809623614640

Islám zcela jistě není důvodem k tomu, aby se ti migranti chovali jako divoká zvířata puštěná z klece. Jejich chování je projev naprosto barbarské nekulturnosti těch, kdo přijíždějí kolonizovat Evropu, ne nějaké náboženské ideologie. Možná o to je to ještě horší!

+7/0
6.7.2017 12:24
Foto

L53i11b50u23s65e 35P71a87l50k92o38v86a 6110874338917

;-D;-D;-Dtak hlavně že jste to správně pochopil a že máte smysl pro humor;-D;-D;-Djestliže podle vás opilectví a nahota jsou projevem barbarské nekulturnosti tak teda euroamerická kultura vede-a je to o to horší že se považuje za tu nejlepší a nejvíce civiliovanou a nebojí se své hodnoty ostatním vnucovat vojenskou silou

zajímavé pak je, že demokratické hodnoty vnáší hlavně tam, kde je ropa nebo jiná nerostná bohatství

+2/−3
6.7.2017 12:34

J98a31n 38R61á64ž 1119883714240

Na legraci ani na diskuzi s Vámi nemám náladu!

0/0
6.7.2017 12:46
Foto

L70i98b13u68s46e 33P84a44l22k87o55v28a 6180484288307

tím víc oceňuji že jste se překonal a reagoval-naštvanost ostatně z vašich slov čiší-a taky jistá nedovzdělanost-kolonizace není projevem africké kultury ale té naší Evropské-že neznáte tak základní historické souvislosti je ostudnéRv

+2/−3
6.7.2017 13:20

J12a82n 96R56á63ž 1309693904910

Ale ano, jsem naštvaný a hodně. Je to celkem samozřejmé, když pozoruji, jak je naše civilizace idioty, kteří ovládají evropskou politiku za pomocí falešných proroků z různých pseudohumanistických organizací, destruktivních neziskovek a naivních blbců, vláčena do bahna. A právě proto, že znám historické souvislosti, mohu předvídat, kam ustupování barbarům vede a jak zhoubné je myslet si, že barbary lze zastavit jinak, než silou.

P.S. Kolonizace je termín technicus, vyjadřující osidlování cizích území příslušníky jiné civilizace, což je přesné označení toho co se v Evropě děje. Tvrzením, že kolonizace je projevem jen Evropské kultury, projevujete svou nevzdělanost a doporučuji získat si informace o kolonizaci saharské oblasti Alžírska a Lybie Berbery, kolonizaci Číny Mongoly, kolonizaci Blízkého východu a severní Afriky Araby, kolonizaci Balkánu Tatary a v podstatě i osídlení Judei a Samaří Židy byla kolonizace. Možná Vám pak význam slova kolonizace nebude tak vzdálený a přestanete plácat hlouposti.

+14/0
6.7.2017 13:41
Foto

L14i52b10u95s63e 63P39a36l52k65o32v13a 6500274178937

vylévejte si svou naštvanost jinde než v diskuzích a zkuste být pro změnu třeba slušný, jestli víte co to je

0/−13
6.7.2017 13:59

J73i23t41k15a 83O59n13d17r59o80v14á 6423176923119

Tak to bych neřekla, že je v západní společnosti nahota na veřejné ulici normální. Třeba v ČR stačil jeden vystrčený zadek (na americký konvoj) a bylo z toho zadržení, pak soud a trest. Kdyby zadek na někoho vystrčil imigrant, nedělo by se zajisté nic. A kdyby se normální člověk prošel na ulici nahý, hned by z toho bylo narušení veřejného pořádku nebo jiný paragraf. Nedávno tu třeba proběhlo, že si chlap chodil nahý po své vlastní zahradě, sousedům to vadilo a chlap má úředně dané, že od svého jednání musí upustit, jinak pokuta atd. A to je prosím jeho vlastní zahrada.

Připadá mi, že u nelegálů se toleruje i to, za co jsou našinci již trestáni. A to v celé EU. Kdyby dělali ostatní lidé to, co nelegálové např.v Calais, tak by byli rozehnáni policií, vodními děly apod.

Celá ta situace s dovážením Afričanů mi připadá absurdní.

Jo a ten naháč na fotce vypadá na Afričana - ti v některých částech Afriky tak chodí normálně. Na rozdíl od Vás bych neřekla, že je v Evropě běžné chodit po ulici nahý.

+13/0
6.7.2017 15:15

J18i21t64k92a 33O88n80d57r57o28v75á 6523266253789

Jinak co se týká importu tzv. demokracie do islámských zemí nebo zemí 3. světa - tak s Vámi souhlasím. Je to blbost a obrátí se to proti nám.

+1/0
6.7.2017 15:21
Foto

L84i75b12u81s49e 87P64a17l41k11o45v50a 6250584318317

to jak byl potrestán pán co vystrčil zadek na americký konvoj jsem tu nedávno kritizovala, a stejně jako vám mi připadá absurdní ta stížnost na nahého souseda-v tom se tedy shodneme-jinak jsem netvrdila, že je běžné chodit po ulici nahý, svou poznámkou na naši toleranci nahoty jsem jen poukázala na to, že zatímco tam se ženy halí třeba i na pláži, u nás je nudismus běžný-takže to byla trochu nadsázka a samozřejmě neobhajuji opilce ani to, aby naháči běhali po ulicích

0/0
6.7.2017 15:45

P43e50t56r 21M48u57n92z28a23r 1265641239386

Ten vystrčený zadek byl nakonec vyhodnocen jako přestupek a za to mohl dostat maximálně nějakou pokutu a to ještě kdoví jestli.

0/0
10.7.2017 14:43

J41i43r86k37a 73L15i11b59e66ň14s45k11ý 4782621574829

ožral se a vymlátil hospodu - prostě chlap jak má být

0/0
6.7.2017 18:44
Foto

L72i31b36u36s84e 34P94a15l76k31o90v57a 6880654848747

takže se imigrantů vlastně nemusíme bát-my se tu zlikvidujem navzájem;-D

0/0
6.7.2017 18:57
Foto

P35e75t97r 23Š17i75n20d57e70l64á38ř 8159556415844

Otázkou je, zda Policie ČR bude za nějakých 10 let sdílet názory zde diskutujících pánů V. Kopřivy a S. Beneše a nebo se vydá pro řešení potíží s nezvladatelnými migranty nějakou další, pro původní obyvatele Česka zcela nevýhodnou a nepochopitelnou, leč zákonnou cestou8-o

+7/0
6.7.2017 10:50

S98l20a54v90o88m38í37r 14B45e38n20e15š 6822567210934

Zákonná cesta to bude muset být, avšak ne podle dnešních zákonů. Zákonná bude proto, že mezitím se přijmou jiné zákony, než jaké máme nyní.

Jak jsem již napsal: Pouze v matematice platí, že 10x100=1000. Ve skutečném životě je to tak, že některý problém, když je stokrát nebo tisíckrát silnější, není už řešitelný stonásobkem nebo tisícinásobkem původního řešení.

Mít v sobě tři promile alkoholu je pro organismus mnohem větší zátěž než desitinásobek toho, když v sobě má člověk 0,3 desetiny alkoholu. V tomto případě neplatí, že 0,3x10=3. Matematicky to platí, ale pro organismus, který má odbourávat alkohol, to neplatí.

Prohrávat minutu před koncem hokejového utkání o jednu branku, to ještě dává dost slušnou šanci na to, že se mi podaří vyrovnat. Prohrávat čtyři minuty před koncem o čtyři branky, to je prakticky beznadějné. Rovněž v tomto případě neplatí, že 4x1=4. zase: Matematicky to platí, ale z hlediska onoho hokejového týmu nikoli.

Prostě pan Kopřiva píše o opatření, která lze aplikovat na deset nebo sto lidí, a chce je aplikovat na sto tisíc nebo na půl milionu osob. To však neráží na naprostou nerealizovatelnost.

+2/0
6.7.2017 14:00
Foto

L81u39d20ě35k 80M48a49z17u62r73e65k 7710566291489

Nikdy se nemělo stát, že do EU se povalí volným proudem tisíce lidí a už vůbec ne, že je budou nějaké placené "lidskoprávní" a "neziskové" organizace po tisících, statisících až milionech organizovaně přivážet! Rv

Jediné, čeho bylo touto naprosto falešnou údajnou "humanitou" dosaženo je, že si tito příchozí začali myslet, že tady mají na všechno bezpracné právo a nárok, že beztrestně mohou v zásadě úplně cokoli, že místní obyvatelé jsou povinni respektovat jejich importované "zvyky, návyky, práva, chování" (vč. oněch v článku uvedených "holých zadků" na veřejnosti) ...... a imigranti získají pocit, že je to vše je naprosto správné, protože Evropané tím jen částečně odčiňují jakousi jejich "koloniální vinu".

Prostě je to jako s malými dětmi - pokud je za jejich lumpačiny někdo začne odměňovat - přestanou lumpačit, nebo naopak začnou tím ještě více!?

+28/0
6.7.2017 10:47

J72a91n 31R80á12ž 1979753554460

Humanita, jako nepodmíněný projev lásky k bližnímu, má základ v křesťanské ideologii. V žádné jiné civilizaci se takovéto pojetí humanity nevyskytuje. A naši předkové, kteří humanitu zakotvily do fundamentů naší společnosti, rozhodně neočekávali, že bude v současnosti falešnými proroky idea humanity zneužita k potlačení všeho, co po staletí tvořilo základy křesťanské morálky.

T.zv. "západ" tím, že zrelativizoval vše, co tvořilo morální odkaz našich předků, narazil na své mantinely. Buď se tam občané rychle vzpamatují, a probudí se jejich sebeobranné geny, nebo skončí podobně jako demoralizovaný Řím, obsazený barbary. Je jen na nás, jestli se necháme do civilizační propasti od "západu" stáhnout taky.

+14/0
6.7.2017 12:45
Foto

L30u39d68ě13k 12M91a62z45u75r82e97k 7930306591459

Naprosto souhlasím! R^

+3/0
6.7.2017 13:58

S59l13a90v27o33m66í79r 84B96e64n27e82š 6122537230274

Když se jedna početná kompakltní skupina obyvatel rozhodne, že nebude dodržovat většinová pravidla, jsou jen dvě možnosti: přistoupit k nevybíravým represím typu gulag, nebo se smířit s totálním rozkladem společnosti.

Komu se ani jedna z těchto dvou možností nelíbí, ten ať navrhne nějakou třetí.

+26/0
6.7.2017 6:55

V35á91c88l94a22v 45K47o24p10ř37i88v88a 1574340285231

Začíná nám svátek dobře. Gulagy tu zatím nebyly. Co bude dál?

+1/−21
6.7.2017 7:03

S55l71a77v21o80m52í88r 65B45e42n14e84š 6282897180324

Dál by mohl být váš návrh na nějaké jiné řešení:

Bude tu půl milionu lidí, kteří se nezapojí do pracovního problému a nebudou respektovat vůbec žádná pravidla. Budou páchat pouliční násilí, napadat ženy, vandalsky ničit vše, co bude na veřejném prostranství.

Když je takových lidí pět, pošlete je za mříže a nijak se nad tím nepozastavujete. Ale co dělat, když jich je půl milionu? A na rozdíl od naší nejmenované menšny, která se dokáže zorganizovat jen na úrovni omezené komunity lidí, kteří se navzájem znají, se tihle klidně zorganizují do rozsáhlých pouličních nepokojů, v podstatě menších občanských válek.

Co s tím míníte udělat?

A připomínám, že obětí těchto lidí klidně můžete být i vy nebo vaši blízcí. Ti nebudou dělat rozdíly mezi Benešem a Vaňkem.

+35/0
6.7.2017 7:13

V58á56c16l15a34v 47K98o22p87ř89i88v44a 1774320605781

Já jsem pro prověření a deportace. Do té doby maximálně vymáhat platné právo. Esesácké způsoby odmítám.

+1/−15
6.7.2017 7:17

S50l71a21v33o42m42í74r 45B35e53n62e17š 6592287340914

Přeci víte, že jakékoli opatření je realizovatelné pouze v případě, že nepřesáhne určitou mez. Směrem ke stovce tisíc lidí nelze aplikovat deset tisíckrát to, co aplikujete směrem k deseti lidem.

Obrazně řečeno: Deset tisíc krát deset je sto tisíc v matematice, nikoli však v policejní práci.

+19/0
6.7.2017 7:24

V15á40c41l51a29v 92K75o55p58ř88i30v90a 1184210435841

Máte někde sto tisíc lidí na hromadě? Krátce, vaše hitlerovsko stalinistické choutky nesdílím. Tečka.

+1/−20
6.7.2017 7:26

S63l62a23v16o65m74í89r 82B21e79n61e71š 6392497920634

Sto tisíc lidí pohromadě nemám. Naštěstí zatím ne. A je to to poslední, co bych chtěl.

Avšak nehovořím o roce 2017. Možná to nevíte, ale on jednou také bude rok 2027 a rok 2037.

A že tyhle choutky nesdílíte? Vy si myslíte, že já ano? To, že to považuji za zákonitost, ke které dojde, neznamená, že se mi to bude líbit. On Churchill, když odmítal Mnichov a věděl, že by Velká Británie měla jít kvůli Československu do války, z té vidiny také nebyl nadšený. Rozhodně to nebylo jeho gusto,. Ale věděl, že je to nevyhnutelné.

A jsem zvědav, jak na tuto vaši ohledpnost jednou migranti odpovědí ohleduplností vůči vaší rodině.

To jsem doopravcdy moc zvědav.

+19/0
6.7.2017 7:31

V96á83c13l46a79v 41K84o74p25ř62i43v21a 1504650345901

Srovnání hodné génia. Mnichov, gulagy.... Podívej se pod postel, jestli tam nějakého nemáš.

0/−20
6.7.2017 8:27

V68á98c54l45a22v 67K26o25p56ř29i71v66a 1304450165641

Tak jsem využil možnosti, které mi zdejší server nabízí. Minus Lebeda- dva klikance a zjistíme absolventa SOU, ultras Sparta Praha, sympatizant IVČRN.... Můžeme se divit, že je mu myšlenka koncentračních táborů blízká? To jen Slavomíre, že jsi na dost tenkém ledě.

0/−19
6.7.2017 9:07

J35a32r17o14s74l63a52v77a 86K97o53m31b63e48r27c86o88v91á 5720847133809

Já vám mínus nedám, napíšu vám do očí, že žvaníte, argumentů nemaje.

+14/0
6.7.2017 12:54

S95l79a68v56o26m18í73r 64B38e18n96e18š 6872437610584

Paní Kombercová, kdyby to šlo, dal bych Vám hned dvě znaménka +.

Jedno za pravdivý výrok směrem k panu Kopřivovi, druhý za naprosto správné použití přechodníku přítomného, protože devadesát procent lidí by chybně napsalo "nemajíc".

+2/0
6.7.2017 13:06

V36á25c30l66a47v 68K45o62p76ř39i42v81a 1744570605131

Dvě jsou málo inteligentní Slavomíre. Škoda, že svou nespornou inteligenci marníš bezvýznamnou diskusí o uprchlících dvacet hodin denně.

0/−2
6.7.2017 13:37

S83l39a51v48o57m58í55r 78B22e58n89e55š 6232747140644

Škoda, že svou nespornou inteligenci marníš bezvýznamnou diskusí o uprchlících dvacet hodin denně.

..............

To máš pravdu. Je to jako droga. Je mi naprosto jasné, že ta diskuse nic nevyřeší, ale když vidím tu hrůzu, co se na Evropu šine, nedá mi to a píši zde své argumenty.

Je to naprosto zbytečné, což ti musím dát za pravdu. Mohu zde napsat sto nebo tisíc argumentů, podnětů, námitek nebo návrhů a stejně svět půjde dál úplně stejně, jako kdybych nenapsal nic.

Ale když v člověku ta primitivní lhostejnost není, tak s tím nic neudělá.

+8/0
6.7.2017 14:05

B37e61d76ř51i27c65h 22L59e27b90e27d82a 9354983178774

Deportace je jen zbožné, utopistické přání. Žádné země původu je zpět nepřijímají, navíc je jich spousta bez pasu. A to ani nemluvím o tom, jakých věcí jsou imigranti schopni, když se dozví, že by měli být deportováni. Výhružky, násilí, sebepoškození, vraždy dětí, včetně vlastních.. Odkazy nemám náladu hledat. Nikdy se jich nikdo nezbaví..RvEU

+25/0
6.7.2017 9:26

V15á22c78l45a94v 13K10o80p45ř18i18v57a 1224310875711

Proto se ty cesty musí najít. Jenže to není práce na týden. Jednoduchý lid potřebuje řešení hned. Gulagy se nabízí že?

0/−12
6.7.2017 9:30

J73a15n 30R96á15ž 1429473714780

Byli snad internační tábory, která zřídily Spojené státy pro Japonce a Britové pro Němce na počátku války také gulagy? Nebyly , neb měly jiný účel, než měly Gulagy v sovětském slova smyslu a koncentrační tábory v nacistickém provedení. Čili používat slovo gulag, jak ho použil pan B. považuji za poněkud nešťastné, ale nebál bych se, v souvislosti s nutností koncentrovat migranty v zařízeních neumožňujícím jim volný pohyb a jen s nejzákladnějším vybavením umožňujícím jim přežití v přijatelných sociálních podmínkách než budou vyhoštěni zpět, použít název internační tábory.

+7/0
6.7.2017 12:10

V34á56c40l74a30v 79K15o79p83ř43i44v39a 1184610365791

Přečti si původní příspěvek Slavomíra a pak zase přijď trapčit.

0/−4
6.7.2017 13:39

L41i43b19o17r 98J37e39n29d52ř76e14j11a11s 3448677505986

Drzý chlape.

+2/0
6.7.2017 18:33

S20o48n72a 34M60o64t12u37s72o77v86á 5582620227770

A na koľko je to práca? Na 100 rokov? To ich tu bude 100 miliónov a riešenie budú predkladať oni. A nebude k nám milosrdne. Riešenie musí byť predovšetkým rýchle. Každý ďalší dovoz ľudí bez dokladov, každý ďalší v Európe narodený Mohamed sťažuje našu pozíciu.

+6/0
6.7.2017 13:17

V50á65c71l33a39v 71K50o94p36ř86i97v25a 1774130455261

PS, až se migrant dozví o umístění do gulagu, příjme to s bohorovým klidem. Hoši, vy jste myslitelé, hotová spása národa.8-o

0/−9
6.7.2017 9:33

S92l44a28v69o87m12í28r 75B40e80n44e30š 6502797650404

Nikoli, nepřijme to s bohorovným klidem. Čeká nás jedna ze dvou alternativ:

Nesmírně těžké střetnutí s rozptýlenou menšinou neuznávající žádná pravidla, nebo postupné se podřízení této menšině.

Evropu čeká buď něco strašného, nebo něco příšerného.

První varianta, tedy jít do toho, dokud je čas, má tu výhodu, že nabízí jakous takous možnost vítězství. Její nevýhoda je ta, že by se do toho muselo jít hned a už bychom neměli těch několik posledních let určité formy míru.

Druhá varianta, tedy čekat, až nás to spálí, má tu výhodu, že nám dává ještě nějakých deset nebo patnáct let možnosti žít v relativním klidu. Ale o to jistější zhouba z pohledu dlouhodobého to bude.

+6/0
6.7.2017 12:46

J98i62r45i 39C20e38e 5775581252218

Jak chcete vymáhat právo u lidí, kteří odmítají součinnost a nerespektují místní pravidla?

+7/0
6.7.2017 9:50

V85á36c44l85a98v 90K55o84p52ř39i92v33a 1754310885411

To je jednoduché. Při porušení se odsoudí k trestu dle práva. Jestli máte na mysli kolektivní vinu a gulagy, tak si nemáme o čem psát.

0/−8
6.7.2017 10:00
Foto

L51u93d50ě10k 24M70a55z97u61r42e73k 7350876241859

Pane Kopřivo, souhlasím s Vámi v jediném, a to, že nějaké "gulagy" nejsou řešením.

Řešením je nejprve úplné zastavení bezbřehého přívalu kohokoli (tedy ochrana vnějších hranic EU a nevpouštění nikoho, kdo nemá nárok - ne, že se tyto věci budou zkoumat až někde v Mnichově nebo Berlíně!), poté zahájení deportací těch, kteří se do EU doslova vetřeli, zahájili trestnou činnost a jejichž pobyt je absolutně nežádoucí a nakonec - stanovení jasných pravidel povinné integrace pro ty, kteří chtějí zůstat (klíčem je jejich vztah k Listině základních práv a svobod - pokud ji někdo nehodlá ctít, musí odejít!)

Ovšem, pane Kopřivo, obávám se, že v EU v současnosti vládnou falešní humanisté a doslova zločinci, kteří tyto nezbytné kroky nejsou schopni ani ochotni (v zájmu zachování svobody, demokracie a evropské kultury) realizovat a spolu s nimi spousta poblouzněných hlupáků ("vítačů") stejně pořád bude něco takového odsuzovat a nazývat "xenofobií, nacismem či fašismem" a vysmívat se jakýmkoli snahám o nápravu současné imigrantské katastrofy.Rv

+15/0
6.7.2017 10:57

J13a57n 11R74á82ž 1889413894880

Naše hospůdka zažila zajímavou story. Chodí tam týpek, co nás neustále poučoval o nutnosti respektovat nařízení EU umístit u nás migranty, že migranti vyplní díru na pracovním trhu, že musíme Afričanům pomáhat řešit jejich přelidnění, že muslimové nejsou nebezpečím..atd., atd. A my s ním trpělivě diskutovali a argumentačně vyvraceli jeho tvrzení hodně dlouho. Pak někdo tomu týpkovi řekl, že už nejsme na jeho řeči a názory zvědaví, a když bude pořád prudit, tak ať mezi nás nechodí. No a když jednou zas přišel a dál chtěl prudit, neb začal proslovem o správnosti kvót, tak se jeden od vedlejšího stolu zvedl, vzal ho do náručí a vyhodil před hospodu.

No a já si myslím, že bude růst počet lidí i jinde, než v naší hospůdce, kteří už mají dost řečí takových týpků a možná jim také dojde trpělivost. A mám trochu obavy, jak to pak s nimi dopadne.

+11/0
6.7.2017 13:00



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.